קידום ברשתות חברתיות
חתור למגע עם הלקוחות שלך
דף פייסבוק הוא נוכחות ציבורית הדומה לפרופיל אישי, אך מאפשר למעריצים "לאהוב" את העסק, המותג, הסלבריטאים, הגורם או הארגון.
כיום לרשתות החברתיות בארץ ישראל יש כח עצום, כיותר ממחצית מן הציבור הישראלים עושים שימוש באופן יום יומי פעיל ברשתות חברתיות.
עקב הכמות הגדולה של הקהל הישראלי המשתמש ברשתות החברתיות בעלי עסקים ראו פוטנציאל גדול ברשתות החברתיות ככלי פרסום.
בעלי עסקים רבים חוו לא פעם ולא פעמיים אכזבות משיטות פרסום רבות ומגוונות תוך כדי השקעה של כסך רב ותמורה מועטה.
אך כיום הרשתות החברתיות נותנות לך דרכים חינמיות ובתשלום בכדי לפרסם את העסק שלך ולהגיע ליותר לקוחות משיטות פרסום רבות ובפחות זמן וכסף.
כיום לטלוויזיה ולעיתונים אין כח כמו בעבר וכבר לא חייב להוציא עשרות ומאות אלפי שקלים בכדי לקבל פרסומות בטלוויזיה או איזה עמוד בעיתון ולקבל חשיפה של מספר שניות קצרות.
כיום הפלטפורמה של הרשתות החברתיות נותנת לנו כח רב בהוצאה כספית קטנה יחסית שליטות פרסום אחרות.
כעשרים ושמונה אחוזים מהציבור הישראלים מחזיקים במשתמש באינסטגרם ובפייסבוק יש כלמעלה משלושה וחצי מיליון משתמשים ישראלים .
בישראל יש כמה רשתות חברתיות בולטות בראש ובראשונה פייסבוק לאחר מכן אינסטגרם, טוויטר, סנאפצאט ולינקדאין, הרשתות החברתיות הללו פותחות לבעלי עסקים אפשרויות לחשיפה בלתי מוגבלת והעלאה עצומה של קהל לקוחות, אם תשתף תוכן מעניין ורלוונטי, תמונות וסרטוני וידיאו שאנשים יאהבו מיד קהל העוקבים שלך יחל לגדול והשמועה עלייך תתפרסם ברשתות החברתיות כמו אש בשדה קוצים.
חשוב לדעת שברשתות החברתיות לא מספיק לך לפתוח דף וקבוצה עסקית ולחכות שהקסם יעשה את שלו, אתם צריכים להיות פעילים באופן מתמיד ויום יומי, תוכלו ליצור פרופיל עסקי, קבוצות עסקיות ואף ליצור קהילת מעריצים משלכם.
קידום ברשתות החברתיות באופן עצמי הוא אפשרי אך מסוכן מכיוון שהרשת החברתיות יכולה לתת לאנשים כח בלתי מוגבל ביום אחד אך ובפחות מרגע אחד לקחת הכל בחזרה ולכן ישנה העדפה ברורה שאיש מקצוע אשר מבין ויודע מה הוא עושה יטפל בתהליך הקידום ברשתות החברתיות
לסיכום קידום בפיסבוק וברשתות החברתיות הוא דבר מאד מומלץ והעדיף להשתמש באיש מקצוע מוסמך בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.